poniedziałek, 21 czerwca 2010

Dieta Pierre-Dukana DZIEŃ PIERWSZY

etap: pierwszy

samopoczucie
: generalnie dobrze, lekkie niedogodności: suchość w ustach, skurcze mięśnia łydki, delikatne pieczenie w żołądku

posiłki: mało. za mało. na śniadanie jajecznica z dwóch jajek i jednego białka na mleku, mój dzisiejszy "obiad" to duży jogurt naturalny 0%, kolacja: ok 120 g sera białego 0% z odrobiną mleka 0% i słodzikiem

picie: i znowu nie popisałam się. przy swoim trybie życia powinnam pić co najmniej 3,5 l wody a skończyło się tak na prawdę na paru szklakach, kawie z mlekiem 0% i herbacie owocowej (aromatyzowanej!) obydwa ze słodzikiem plus na koniec dnia kufel zielonej herbaty

wysiłek fizyczny: 1,5 h treningu

witaminy/suplementy: nie dokładnie wiem jak można je stosować w trakcie trwania diety aczkolwiek i tak zdecydowałam się na przyjmowanie skrzypu w tabletkach ze względu na słabą kondycje włosów i paznokci. W przyszłości (jak otrzymam przesyłkę) zamierzam brać preparat Flexit i mam nadzieję że nie będzie to miało wpływu na przebieg diety

spadek wagi: boję się stawać na wagę jutro pod koniec dnia dopiero to zrobię

4 komentarze:

  1. Nie jesz wcale mięsa ani ryb... Dukan nie opiera się jedynie na nabiale, którego tak czy siak jest za mało.
    Poczytaj sobie przykładowe jadłospisy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdaję sobie z tego sprawę wczorajszy pierwszy dzień generalnie był źle zorganizowany - mięso będę jadła (kurczaka) niestety ryb jeść nie lubię. Przepisy znam... głownie z książki Dukana i z internetu. Jednak jeżeli masz jakieś ciekawe przepisy to ja chętnie je poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłów Jest cała masa, ale najpierw warto pogotować trochę po swojemu z właściwymi składnikami.
    Rybek nie musisz jeść pod warunkiem że będziesz jadła dużo mięska :)

    OdpowiedzUsuń
  4. już parę 'patentów' mam bo to mój drugi raz na tej diecie - dzisiaj wcinam kotleciki z indyka i sera białego :D

    Izabela nie wiem czemu nie wyświetla mi się Twój profil... może to kwestia mojego komputera ;/

    OdpowiedzUsuń